Účetnictví

Rádi vám poskytneme ty nejlepší účetní služby, v souladu se zákonem o účetnictví, účetními standardy, ostatními zákony, vyhláškami a dalšími závaznými předpisy, které musí podnikatelé dodržovat. S respektem k vaší činnosti a k vašim jedinečným potřebám nastavíme vše tak, abyste se mohli plně věnovat svému podnikání, zatímco své „papíry“ necháte s klidným svědomím na nás.
Jestliže jste malý podnikatel nebo živnostník, tedy OSVČ, povedeme za vás daňovou evidenci nebo evidenci příjmů, poradíme s paušální daní. Pakliže vlastníte malé nebo střední s.r.o., povedeme vám podvojné účetnictví, a to tak, že se vám stane cenným zdrojem ekonomických informací, nejen nutnou zákonnou povinností.

Evidence příjmů pro OSVČ

Povedeme za vás evidenci příjmů, pokud je pro vás výhodnější uplatňovat výdaje procentem z příjmu. Pohlídáme obraty nebo zajistíme splnění jiné povinnosti, nejčastěji v souvislosti s DPH nebo s daní z příjmu.

Daňová evidence pro OSVČ
Je-li pro vás výhodnější vést daňovou evidenci , povedeme ji za vás a spočítáme, zda to je ještě stále výhodnější varianta. Pohlídáme vaše obraty a zajistíme splnění všech povinností, zejména v souvislosti s DPH nebo s daní z příjmu.
Podvojné účetnictví - malé a střední firmy s.r.o.

Povedeme vaše podvojné účetnictví. Vše nastavíme tak, aby mělo pro vás maximální možnou vypovídací hodnotu – přehledy o nákladech a výnosech, rozdělení podle činností nebo středisek, sestavy pohledávek po splatnosti a podobně.

OSVČ s paušální daní - potřebuji účetní?!

Paušální daň má své podmínky a je potřeba si jejich splnění hlídat. Uděláme to za vás nebo vám nastavíme neprůstřelný a vždy aktuální samoobslužný systém.

Daně

DPH je nejčastější daní, kterou se zabýváme. I pro vás zpracujeme měsíc co měsíc Přiznání k DPH, se vším, co k ní patří, tedy Kontrolní hlášení, Souhrnné hlášení, případně čtvrtletní OSS. A pokud ještě plátcem nejste, vysvětlíme vám, kdy se stanete identifikovanou osobou nebo rovnou plátcem. Uděláme za vás registraci včetně příloh nebo naopak, poradíme vám se zrušením registrace.

Daně z příjmu vám zpracujeme v rámci našich tarifních smluvních služeb nebo na základě jednorázové objednávky. Vždy za vás připravíme veškeré podklady pro daňové přiznání, včetně povinných příloh.

Zpracujeme pro vás přiznání k dani z příjmu
• pro právnické osoby (s.r.o.)
• pro fyzické osoby (OSVČ)

 

V některých případech mají povinnost podat daňové přiznání i nepodnikající občané – daňoví poplatníci. A někdy je to prostě „jen“ výhodné nebo „jen“ diskrétnější než na mzdové účtárně zaměstnavatele.

Silniční daň vám taky spočítáme, pokud se vás týká. Stačí jen dodat potřebné údaje k vozidlům.

Systematicky u vás pohlídáme vše, co je potřeba. Zkonzultujeme hospodářský výsledek a daňové dopady a najdeme pro vás nejoptimálnější řešení, abyste zaplatili přesně to, co vám zákon ukládá. Anebo naopak, abyste dostali nazpátek peníze, na které máte nárok, například přeplatek na dani z příjmu nebo i malý nadměrný odpočet DPH.

Mzdy

Zpracujeme vašim zaměstnancům mzdy, povedeme za vás základní personální agendu. V rámci komplexních účetních služeb nebo jako mzdový outsourcing.

Základní personální agenda

Povedeme vám kompletní evidenci osobních údajů zaměstnanců, dle platné legislativy a GDPR. Od osobního dotazníku přes minimální mzdu a minimální zaručenou mzdu až po zaměstnanecké benefity.

Registrace a přihlášky

Při nástupu nebo odchodu zaměstnance vyplníme a podáme všechny potřebné přihlášky anebo odhlášky. Stejně tak i registrace zaměstnavatele, zajistíme elektronickou komunikaci se správou sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnou.

Zpracování mezd

Proměníme vaši evidenci docházky ve mzdy. Vystavíme a podáme přehledy pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny. Zpracované mzdy zaúčtujeme a promítneme tak do vašeho účetnictví. Po uzavření roku pošleme na finanční úřad vyúčtování daní z mezd zaměstnanců.

Přehledy a informace

Připravíme vám celkovou přehledovou sestavu s vyúčtováním mezd za daný měsíc, příkaz k úhradě, přehled o čerpání dovolené a případně výčetku platidel. Pro vaše zaměstnance nachystáme výplatní lístky.

Další služby

Využíváme moderní nástroje, což vám ušetří spoustu času a usnadní práci s dokumenty, fakturami a účtenkami. Můžete na nás přenést část administrativních prací, přípravu dokladů, archivaci. V rámci našich služeb a při konzultacích vám dáváme k dispozici naše bohaté zkušenosti, profesní zdatnost a všeobecný přehled.

Administrativa

K podnikání patří i nezbytná administrativa, která může být především pro začátečníka složitá. Ale i s tou vám můžeme pomoci. Od obsluhy datové schránky přes jednoduchou korespondenci až po vystavování faktur vašim zákazníkům.

Digitální archiv

Vaše papírové dokumenty převedeme do digitální formy ve formátu pdf/A. Zkrátí se tím doba, po kterou musíte fyzické doklady archivovat. Pomůžeme nejen šetřit naše lesy, ale i vaše místo, kde byste museli stohy papírů uchovávat až 30 let!

Konzultace

Když se vaše podnikání rozroste nebo naopak zvolní tempo, když chcete udělat v podnikání větší změny. Zavolejte a probereme spolu vaše kroky z účetního i daňového hlediska.

Data si stahujeme sami

Stahujeme si účetní data z e-shopů a on-line fakturačních systémů, výpisy z banky a platebních bran. Na začátku spolu vše nastavíme a pak už jen šetříte každý měsíc spoustu času.

Doplňkové služby
  • žádosti vratek DPH ze zemí EU
  • zaměstnávání cizinců
  • daňová přiznání pro zaměstnance ze zemí EU
  • komunikace v angličtině
  • účetní sestavy a výstupy v angličtině
  • evidence termínů školení, prohlídek, BOZP apod. u zaměstnanců
  • evidence technické kontroly firemních vozidel
  • nenašli jste co hledáte?
    Napište nám!

Přidejte se k nám!

Chcete zůstat v obraze? Nechte nám tady váš email a my vás budeme informovat o důležitých změnách v legislativě nebo různých tipech a tricích pro vaše podnikání.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů